Известие

Collapse
No announcement yet.

Съвет за обслужването при покупка на 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
    Човека няма пари за 3 годишна кола, бе друже Аз не го съветвам да си купува дизел, а 2,5 V6 Предполагам, че човека ще си купува кола да я кара, не да минава по 5000 км. годишно, т.е. трябва му нещо по-издръжливо. Ако ще минава гореспоменатият километраж не му е нужна 156, а Корса или Пунто.
    E и това е така, ама като те видя с тоя дизел и вече киселини хващам
    Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
    Нагоре по стълбата, която води надолу
    sigpic

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от fred Покажи съобщение
      E и това е така, ама като те видя с тоя дизел и вече киселини хващам
      И да хващаш киселини, това не променя фактите, а те са безпощадно много против Туин Спарка
      Giulietta 1,6 JTDm 2013
      156 SW 1,9 JTD 2003

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
        И да хващаш киселини, това не променя фактите, а те са безпощадно много против Туин Спарка
        Всеки си хвали своето. Ти си известен екстремен противник на бензина, но факта е че бензиновия мотор върви много по добре от дизела(говорим за стокови мотори, а не за бензин срещу чипосан музутник). И по вече се троши естественно
        Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
        sprint tropheo
        155/1.8
        156/2.0 Selespeed

        Comment


        • #64
          Да ама бензина като се строши за приемлива сума се оправя. А дизела има доста неща дето като се строшат и ако речеш да го купиш ново и те връща в първи клас (финансово).
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщение
            Всеки си хвали своето. Ти си известен екстремен противник на бензина, но факта е че бензиновия мотор върви много по добре от дизела(говорим за стокови мотори, а не за бензин срещу чипосан музутник). И по вече се троши естественно
            Изобщо не става дума за хвалене на своето защото му казах на човека, че за тези пари с които разполага може да си купи много стар дизел, което не е препоръчително, и затова го насочих към варианта 2,5 V6, който поне не ражда под път и над път като ТС. Дет се вика, предпазвам го от възможни грешки още в зародиш
            Giulietta 1,6 JTDm 2013
            156 SW 1,9 JTD 2003

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
              Изобщо не става дума за хвалене на своето защото му казах на човека, че за тези пари с които разполага може да си купи много стар дизел, което не е препоръчително, и затова го насочих към варианта 2,5 V6, който поне не ражда под път и над път като ТС. Дет се вика, предпазвам го от възможни грешки още в зародиш
              Де`т съ вика и ТС то ако го поддържаш като хората въобще не ражда, но за V6 си абсолютно прав. Мотора е хубав и надежден
              Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
              sprint tropheo
              155/1.8
              156/2.0 Selespeed

              Comment


              • #67
                Добре... аз нали от скоро имам TS , а и където и да съм чел все TS 16v бил най скапания. Може ли някой да ми отдели 1 мин и да обясни кое им се разваля и кое ги прави най скапаните....

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от cyberhill Покажи съобщение
                  Добре... аз нали от скоро имам TS , а и където и да съм чел все TS 16v бил най скапания. Може ли някой да ми отдели 1 мин и да обясни кое им се разваля и кое ги прави най скапаните....
                  Ето това например:

                  Първоначално публикувано от fred Покажи съобщение
                  Бензиновият двигател не създава никакви проблеми, ако е поддържан нормално и ако не мислиш да се съзтезаваш занапред с него, имам предвид да се юркаш яко с 215 км в час примерно и да държиш оборотите на макс, демек над 6 хил.
                  Giulietta 1,6 JTDm 2013
                  156 SW 1,9 JTD 2003

                  Comment


                  • #69
                    Че това само за TS ли важи.... не смятам така.

                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от fred Покажи съобщение
                      Бензиновият двигател не създава никакви проблеми, ако е поддържан нормално и ако не мислиш да се съзтезаваш занапред с него, имам предвид да се юркаш яко с 215 км в час примерно и да държиш оборотите на макс, демек над 6 хил.
                      Това е абсолютно вярно! И важи за всеки Фиат, Алфа, Пежо, Рено, Опел, Форд и т.н. ... всички редови матори!!!

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                        Това е абсолютно вярно! И важи за всеки Фиат, Алфа, Пежо, Рено, Опел, Форд и т.н. ... всички редови матори!!!
                        Близо 8 години тормозих една Дедричка 1,6 моноинжекция, като редовно я държах на магистралата продължително време (София - Пловдив/Ст.Загора) в тоя диапазон от 5500 - 6000 оборота, пък не роди бе дееба

                        п.п. Ето още 2-ма изгорели: http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=50508
                        Last edited by RPWWD; d.m.y г., 20:42.
                        Giulietta 1,6 JTDm 2013
                        156 SW 1,9 JTD 2003

                        Comment


                        • #72
                          Ами аз на магистралата редовно си я държа над 5000 оборота, преживяла е и 2 трак дея на всичката газ и не е родила...

                          Единствените грижи, които полагам за мотора след "основния ремонт" са : качествено масло и филтър (и редовната им смяна на 9000-10000км). Свещите и дебитометъра също е важно да са в добра кондиция Нито ми гори масло, нито чука, нито лопа...

                          Много е важно тоя преди тебе дали е спазвал тия неща и дали се е грижил добре за мотора....Вземеш ли някоя "родилка", естествено че като я вкараш в критични обороти ще стане салата в картера, дупка в блока итн...
                          Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                          FIAT Coupe 16VT
                          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                          Comment


                          • #73
                            Нямало лоши коли, имало лоши стопани - и с двигателите не е кой знае колко по различно........
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • #74
                              Ама те ората не сакат да поддържат, те сакат да кАрАт... С 200 и нещо... И при 155 "коня", например, да гори като двулитров двигател... и да не се троши...
                              Alfa romeo 156

                              Comment


                              • #75
                                Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                                Нямало лоши коли, имало лоши стопани - и с двигателите не е кой знае колко по различно........
                                баш така си е
                                колегата за 2000 лв. кола в движение няма да намери дори и 97г.--но за 3000 купих дизел който май бива. Не знам защо се шашкат колегите толкова, че като се счупи мотора и работата е едва ли не фалит.С бензиновия нещата не са по различни, това не са карбураторите от едно време и старичка бензинка е точно толкова рискова колкото и стар дизелак.Аз лично, ако взема мощен бензинов мотор ще го цедя много повече от малкото дизелче което служи само да ме придвижва от точка А до точка Б и дори от старата алфета от подписа е много по слабо и е абсолютно невъзможно да го караш по-темпово,за каране в обороти с тоя лаг на турбото да не говорим.Освен това турбините загиват не от продължителна работа в натоварен режим,а от резките промени на оборотите на мотора съпътващи "спортното" каране на дизел--често срещано в Албания и Македония да речем. В Германия хората "пазят" колите като ги карат по магистралите колкото им стиска ,но без резки промени в режима на работа

                                Comment

                                Working...
                                X